Marketing internetowy 2025 dla marketerów – skutecznie i konkretnie

Data rozpoczęcia:
14 LIPCA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-15:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Klikniesz i dołączysz do szkolenia na Clickmeeting. Zapewniamy materiały szkoleniowe i CERTYFIKATY

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 10 dni przed szkoleniem. Jeśli później - Zadzwoń: 22 1189002

RABATY

Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej
Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce jak najszybciej.

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

Zapewniamy: certyfikaty szkoleniowe i materiały

 Zarejestruj się najpóźniej do 7 lipca. Dziękujemy.

Grupa docelowa szkolenia:

  •  marketerzy B2B i B2C z mniejszych i średnich firm
  •  specjaliści i managerowie marketingu, którzy nie są ekspertami technologicznymi, ale odpowiadają za wyniki online,
  •  osoby odpowiedzialne za kampanie, współpracę z agencją lub tworzenie treści,
  •  samodzielni marketerzy lub małe zespoły – potrzebują wiedzy do wdrożenia od razu
  •  Dowiesz się, jak korzystać z AI, aby usprawnić marketing internetowy
  •  Przećwiczysz praktyczne metody planowania i optymalizacji kampanii

OPINIE KLIENTÓW

  • "Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie", pracownik Galderma Polska
  • "Niczego nie zmieniałabym. Szkolenie było przeprowadzone bardzo dobrze. Dawka wiedzy była uporządkowana w przyjemny sposób. Trener odpowiadał na wszystkie pytania uczestników. Dziękuję :)", pracownik Nestle
  • "Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Artur w jasny i zrozumiały sposób opowiada no kolejnych zagadnieniach oraz dostarcza wiele przydatnych w codziennej pracy narzędzi. Przydatna wiedza, którą wykorzystam we współpracy z zatrudnioną agencją." (Samanta, Kasa Stefczyka)

KORZYŚCI

  •  Poznasz strategie optymalizacji treści i stron www, które zwiększają konwersję
  •  Nauczysz się dobierać odpowiednie kanały komunikacji do celów kampanii
  •  Zdobędziesz praktyczną wiedzę o wskaźnikach efektywności i narzędziach analitycznych
  •  Dowiesz się, jak korzystać z AI, aby usprawnić marketing internetowy
  •  Przećwiczysz praktyczne metody planowania i optymalizacji kampanii

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Strategia digital marketingu, optymalizacja stron i display

1.  Cyfrowa ścieżka klienta i skuteczna strategia digital

  • Jak klienci podejmują decyzje online? ROPO, ZMOT, CX/CJ, multichannel
  • Digital marketing 2025 – które kanały są kluczowe w działaniach w internecie teraz?
  • Branding vs. direct response – jak dopasować działania do celów biznesowych?
  • Struktura strategii digital marketingowej: Paid, Owned, Earned Media (POEM)
  • Przykłady skutecznych kampanii

2. Optymalizacja strony www pod kampanie reklamowe

  • Jak dopasować model strony do celów kampanii
  • 7 kluczowych elementów skutecznej strony www (layout, UX, grafika, CTA, copywriting)
  • Jak analizować stronę pod kątem konwersji i użyteczności? UX, UI i testy A/B
  • Elementy psychologiczne i perswazyjne na www – jak zachęcić użytkownika do działania?
  • Przegląd narzędzi diagnostycznych do optymalizacji i weryfikacji www

3. Content marketing – jak przyciągnąć klientów treścią

  • Strategia content marketingu – cel, odbiorca, formaty, dystrybucja, pomiar
  • Jak dobrać formaty treści do celu? (artykuły, poradniki, wideo, infografiki, podcasty)
  • Jak pisać treści, które zwiększają sprzedaż i budują ekspercki wizerunek?
  • Gdzie publikować treści, aby dotrzeć do klientów?
  • AI w content marketingu – jak wykorzystać ChatGPT, Gemini, Copilot do tworzenia treści i grafik

Ćwiczenie: tworzenie efektywnej struktury tekstu i nagłówków

4. Display i reklama wideo – jak skutecznie docierać do klientów

  • Przegląd formatów reklamowych Display, Rich Media, Wideo
  • Jak projektować reklamy, które użytkownicy klikają?
  • Formaty reklamowe Google w sieci Google Display Network i YouTube
  • Jak kupować powierzchnię reklamową? Od inventory buying do programmatic
  • Analiza dobrych i złych kreacji reklamowych


Dzień 2: SEO, Google Ads, analityka i współpraca z agencjami

1. SEO – jak zwiększyć widoczność w Google?

  • Jak działa algorytm Google? Najnowsze zmiany 2025, AI overview
  • Audyt SEO – co poprawić, aby zwiększyć ruch?
  • SEO on-site i off-site – co realnie działa?
  • Narzędzia do analizy SEO – jak monitorować efekty?
  • AI w SEO – jak AI wspiera marketerów w generowaniu treści?

Ćwiczenie: optymalizacja strony i tworzenie treści pod SEO

2. Google Ads – jak prowadzić skuteczne kampanie?

  • Jak działa system reklamowy Google? Algorytm licytacji w praktyce
  • Kampanie w wyszukiwarce (Search Ads) – jak dobrać słowa kluczowe?
  • Kampanie Performance MAX – algorytm vs manualne ustawienia
  • Google Ads, retargeting, kampanie Performance Max – jak „śledzić” użytkowników i zwiększać konwersję?

Ćwiczenie: dobór i struktura słów kluczowych w Google Ads

3. Analityka internetowa – jak mierzyć skuteczność działań

  • Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – co i jak mierzyć?
  • Google Analytics 4 – jak analizować ruch, zachowanie użytkowników i konwersje?
  • Jak sprawdzać, skąd przychodzi ruch na stronę i jak analizować jego jakość?
  • Jak weryfikować, które kanały faktycznie sprzedają?

Ćwiczenie: tworzenie i analiza raportu Google Analytics

4. Współpraca z agencją lub freelancerem – kluczowe zasady

  • Brief reklamowy w pigułce – co musi zawierać?
  • Wybór agencji/freelancera – 7 kluczowe kryteriów
  • Zasady współpracy, umowa i budżet – jak efektywnie zarządzać projektami i unikać pułapek

Trener Marketingu

Artur Maciorowski

Ekspert digital marketingu, trener, konsultant i publicysta z ponad 15-letnim doświadczeniem w tworzeniu, wdrażaniu i optymalizacji strategii promocji i sprzedaży online. Współpracował z takimi markami jak Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Auchan Polska czy INFOR. W swojej pracy łączy strategiczne podejście z praktycznym warsztatem i umiejętnością przekładania celów biznesowych na skuteczne działania digitalowe. Absolwent prestiżowego programu The Chartered Institute of Marketing – Diploma in Professional Marketing oraz certyfikowanego kursu IBM Application Framework for e-business w Zurychu. Były redaktor prowadzący magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing”, a także współautor publikacji „Wskaźniki marketingowe”. Certyfikowany trener DIMAQ IAB Polska, wykładowca SGH oraz tutor przedmiotu „Digital Strategy” w programie CIM. Od kilkunastu lat prowadzi intensywne szkolenia i warsztaty z obszaru digital marketingu – zarówno dla specjalistów i menedżerów, jak i wyższej kadry zarządzającej. Przeszkolił ponad 10 000 uczestników. W Akademii Marketingu KFK prowadzi cenione szkolenia: „Marketing internetowy – promocja i reklama firmy w internecie” oraz „E-commerce – skuteczna sprzedaż online i generowanie leadów”.