Marketing doświadczeń – jak zachwycać klientów, żeby nas pamiętali, polecali i lubili

Data rozpoczęcia:
11 WRZEŚNIA 2025

Czas trwania:
1 DZIEŃ

Godziny:
1:00-1:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
950 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY


MIEJSCE SZKOLENIA

Online - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!

RABATY I KOLEJNE DATY

2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie

NIE ODPOWIADA CI DATA?

Zapytaj o kolejną: szkolenia@kfk.pl

ZAMÓW SZKOLENIE

Informacje

Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

 Zarejestruj się najpóźniej do 3 września 2025. Dziękujemy.

 

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE? 

Ze szkolenia skorzystają wszyscy zainteresowani budowaniem silnych relacji przedsiębiorstwa i marki z klientami poprzez unikalne doświadczenia, w szczególności:

  •  Menedżerowie zarządzający marką oraz współtworzący strategie marketingowe
  •  Menedżerowie odpowiedzialni za CX, UX, customer success
  •  Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, zarówno w B2C, jak i B2B (reklama, PR, social media)
  •  Przedsiębiorcy i menedżerowie działający w sektorze usług
  •  Event managerowie
  •  Pracownicy kreatywni agencji reklamowych

Korzyści

Na szkoleniu dowiesz się:


  •  Jak wzmacniać wizerunek swojej marki oferując unikalne doświadczenia spójne z DNA marki
  •  Jak wyróżniać się w inny sposób niż tylko ceną i jakością
  •  Jak projektować doświadczenia – jak zaplanować proces i jakie narzędzia wykorzystać
  •  Jakie są psychologiczne aspekty odbierania, interpretowania i zapamiętywania doświadczeń przez konsumentów.\


FORMA SZKOLENIA

Elementy wykładu z wykorzystaniem treści multimedialnych, analiza przykładów i problemowych studiów przypadku, dyskusja, praca warsztatowa w grupach (m.in.: ćwiczenia projektowania doświadczeń)


PROGRAM SZKOLENIA

1. Marketing doświadczeń – jak wygrywać z konkurencją

  • Dlaczego klienci chcą czegoś więcej niż tylko produktu?
  • Co to jest marketing doświadczeń i jak daje przewagę?
  • 7 filarów dobrego doświadczenia klienta - marketing jako budowanie relacji
  • Co się składa na dobre doświadczenie dające przewagę konkurencyjną (wyniki badań)
  • Marka, którą się czuje – czyli marketing sensoryczny

Ćwiczenie: Twoja marka oczami zmysłów – tworzymy mapę sensoryczną

2. Doświadczenie - perspektywa klienta

  • Co sprawia, że jedno doświadczenie zapada w pamięć, a inne nie?
  • Emocje, zmysły, symbolika – jak oddziałują na klienta
  • Doświadczenie w czasie i mechanizmy zapamiętywania
  • Personalizacja i zasada 5A – jak sprawić, by klient poczuł się wyjątkowo jak VIP?
  • Dlaczego klienci oczekują doświadczeń „wow”
  • Ekonomia behawioralna – dlaczego klienci nie są racjonalni i co z tego wynika dla nas

Ćwiczenie: Analiza zachowań klientów z wykorzystaniem poznanych koncepcji

3. Jak projektować doświadczenia, które robią różnicę

  • Proste modele, które pomagają tworzyć skuteczne działania
    Model „Decydujące momenty”: Zmysły, Napięcie, Łamanie schematu
    Model „the Experience Economy”: Rozrywka, Edukacja, Piękno, Ucieczka
  • Projektowanie pod określony cel biznesowy („design for emotion”)
  • Kreatywność w praktyce: storytelling, grywalizacja, projektowanie dla emocji

Ćwiczenie: zaprojektuj doświadczenie, które zapamięta Twój klient

4. Od pomysłu do realizacji – jak projektować doświadczenia

  • Testowanie rozwiązań z użytkownikami
  • Techniki kreatywne w projektowaniu
  • Rola pracowników w marketingu doświadczeń
  • Jak uniknąć błędów i wpadek przy wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Empatia i kultura organizacyjna – fundament dobrych doświadczeń

5. Jak mówić o doświadczeniach, by klienci to poczuli

  • Budowanie zaangażowania przez doświadczenie
  • Doświadczenie i fizjologia percepcji
  • Ambient media (stunt marketing), pop up store – sztuka w marketingu doświadczeń
  • Uczenie przez doświadczenie – interaktywne i partycypacyjne komunikaty marketingowe

Ćwiczenie: stworzenie pierwszego skryptu do ambient media

6. Nowe technologie w marketingu doświadczeń

  • Spójność doświadczenie (omnichanel, offline, online, phygital)
  • Sztuczna inteligencja, AR/VR, podcasty – jak wzmacniają doświadczenia
  • Przykłady z rynku, które możesz zastosować u siebie
Trener Marketingu

Dr Agnieszka Chęś

Trener biznesu, menedżer projektów strategii customer experience management (CX) i marketingowych, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług - desing thinking. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia Customer Experience Management i Design Thinking.
Jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Prowadziła badania dotyczące marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company.