Data rozpoczęcia:
18 WRZEŚNIA 2025
Czas trwania:
2 DNI
Godziny:
9:00-16:00
Lokalizacja:
WARSZAWA
Cena:
2150 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ
Warszawa, Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58. Zapewniamy materiały szkoleniowe, certyfikaty, przerwy kawowe i obiady w restauracji
Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 10 dni przed szkoleniem. Jeśli później - Zadzwoń: 22 1189002
Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10% Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!
Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce jak najszybciej.
Szkolenie skierowane jest do marketerów, handlowców oraz pracowników agencji reklamowych, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał loterii promocyjnej.
Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, obejmującego pracę w grupach nad konkretnymi problemami, analizę case studies oraz ćwiczenia praktyczne wykonywane w oparciu o zdobytą wiedzę.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od przeszło 20 lat zawodowo związany jest z branżą marketingową. Doświadczenie zdobywał m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA strategic communications, Fabryce Pomysłów oraz agencji Walk, gdzie przez ponad 6 lat piastując stanowisko m.in. Managing Partnera i Client Service Directora odpowiadał za kluczowych klientów oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. To właśnie komunikacja marketingowa, a w tym shopper marketing, stanowią specjalizację Tomasza. Na swoim koncie ma szereg zrealizowanych projektów dla klientów takich jak: Volkswagen, Coca-Cola, Johnson&Johnson, Nikon, Nestle, Atrium, NN IP, CEDC czy Orange. Organizator wielu loterii promocyjnych oraz innych aktywacji konsumenckich. Trener z wieloletnim doświadczeniem oraz wykładowca na Uniwersytecie Civitas w Warszawie. Juror konkursu EFFIE. Obecnie skupiony na rozwijaniu własnej agencji reklamowej - 81/82 oraz marki wyspecjalizowanej w projektowaniu i organizacji loterii – Kotoloty.