Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia designu

Data rozpoczęcia:
25 SIERPNIA 2025

Czas trwania:
2 DNI

Godziny:
9:00-15:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
1650 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
POTWIERDZONE • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Klikniesz i dołączysz do szkolenia na Clickmeeting. Zapewniamy materiały szkoleniowe i CERTYFIKATY

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 10 dni przed szkoleniem. Jeśli później - Zadzwoń: 22 1189002

RABATY

Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej
Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce jak najszybciej.

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

 Zarejestruj się najpóźniej do 15 sierpnia 2025. Dziękujemy.

Zapewniamy: certyfikaty i materiały szkoleniowe.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

  •  grafików i projektantów, którzy chcą tworzyć bardziej angażujące i skuteczne materiały reklamowey
  •  webdesignerów i UI/UX designerów, którzy chcą lepiej rozumieć wpływ psychologii designu na użytkownikay
  •  specjalistów i menedżerów marketingu odpowiedzialnych za spójność wizualną marki, współpracujących z agencjami reklamowymi i interaktywnymi
  •  przedsiębiorców, którzy chcą świadomie oceniać projekty i skuteczniej współpracować z agencjami kreatywnymi lub freelanceramiy

OPINIE O SZKOLENIU:

Szczerze polecam szkolenie prowadzone przez Adriana Tomaszewskiego - wiedza merytoryczna łączy się z praktyczną, co dało bardzo dobry efekt końcowy. Monika, Inmed SA

KORZYŚCI

  •  Poznanie zagadnień dotyczących projektowania, dobrego designu i estetyki w komunikacji marketingowe
  •  Nauczysz się tworzyć grafiki, które nie tylko przyciągają uwagę, ale też wspierają sprzedaż i komunikację marki
  •  Poznasz zasady psychologii designu, które pomogą Ci lepiej wpływać na emocje i zapamiętywalność przekazu
  •  Dowiesz się, jak efektywnie współpracować z grafikami, agencjami lub tworzyć projekty samodzielnie
  •  Odkryjesz nowe pomysły i narzędzia przydatne w pracy projektowej np. AI, wzbogacisz swój warsztat o świeże spojrzenie i nowoczesne podejście

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozgrzewka kreatywna

2. O widzeniu rzeczy: nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne

3. O interpretacji obiektów

  • Pion / poziom
  • Dynamika, wzrost, spadek

4. Symetria / asymetria

  • Jak postrzegamy najprostsze formy?

5. O projektowaniu: mniej znaczy więcej

6. O pokazywaniu produktów

  • Kompozycja
  • Jak dodać emocji do obrazu
  • Inspiracje: pomysły na kompozycję

7. Psychologia designu i projektowania

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
  • Jak ułatwić zapamiętanie?
  • Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości

8. Relacje między postaciami

9. Kompozycja całego projektu

  • Odstęp – wyrównanie
  • Rytm – kontrast
  • Siatka

10. Symbolika

11. O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB

  • Hierarchia i wyróżnianie
  • Odstęp, światło, pusta przestrzeń

12. Typografia

13. Zastosowanie AI w projektowaniu graficznym

  • Generatory obrazów
  • Generatory video
  • Inspiracje, praca koncepcyjna
  • Źródła zasobów
  • Narzędzia przydatne w projektowaniu
  • Generowanie pomysłów, tworzenie grafik, personalizacja, optymalizacja
  • Współpraca człowiek - maszyna

13. Ciekawe rebrandingi

14. Trendy               

Mogą Cię również zainteresować te szkolenia z Adrianem Tomaszewskim:

Projektowanie do internetu: UX, UI i Figma


Warsztat kreatywny dla specjalistów marketingu i reklamy

Trener Marketingu

Adrian Tomaszewski

Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy.