Facebooku i Instagram - obsługa menedżera reklam, tworzenie kampanii (Meta Ads)

Data rozpoczęcia:
01 LIPCA 2025

Czas trwania:
1 DZIEŃ

Godziny:
9:00-16:00

Lokalizacja:
ONLINE

Cena:
890 PLN netto +23% vat

Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ


MIEJSCE SZKOLENIA

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Klikniesz i dołączysz do szkolenia na Clickmeeting. Zapewniamy materiały szkoleniowe i CERTYFIKATY

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 10 dni przed szkoleniem. Jeśli później - Zadzwoń: 22 1189002

RABATY

Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej
Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10%
Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce jak najszybciej.

ZAMÓW SZKOLENIE

INFORMACJE

 Szkolenie już wkrótce - zgłoś swój udział do 23 czerwca.

KORZYŚCI

  •  Dowiesz się, jak efektywnie łączyć działania organiczne i płatne na Facebooku i Instagramie, aby zwiększyć zasięgi i zaangażowanie. Nauczysz się, kiedy warto inwestować w reklamy i jak skutecznie tworzyć treści dopasowane do Twojej grupy docelowej.
  •  Opanujesz Meta Business Suite i Facebook Ads Manager, poznając ich kluczowe funkcje i zastosowania. Dzięki temu będziesz potrafić zarządzać kampaniami, analizować wyniki i optymalizować wydatki reklamowe.
  •  Profesjonalna konfiguracja i optymalizacja kampanii - nauczysz się poprawnie zakładać Menedżera Reklam, dodawać strony firmowe i zarządzać dostępami. Dowiesz się także, jak unikać najczęstszych błędów w kampaniach, takich jak złe targetowanie czy nieefektywne zarządzanie budżetem.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Różnice między Meta Business Suite a Facebook Ads Manager

  • Kiedy i do czego najlepiej używać każdego z narzędzi?
  • Jak i kiedy publikować posty w mediach społecznościowych?
  • Tworzenie angażujących treści - praktyczne wskazówki
  • Wykorzystanie AI w komunikacji - jak mądrze używać sztucznej inteligencji w postach i reklamach?
  • Spójna komunikacja w różnych kanałach - co warto wiedzieć?

2. Komunikacja organiczna i płatna – jak ją zaplanować?

  • Różnice między działaniami organicznymi a płatnymi kampaniami
  • Kiedy warto postawić na komunikację organiczną?
  • Kiedy lepiej uruchomić kampanię reklamową?
  • Jak łączyć oba podejścia, by maksymalizować efekty?

3. Zakładanie i konfiguracja konta reklamowego

  • Poprawna konfiguracja Menedżera firmy (Business Managera)
  • Dodawanie strony firmowej do Menedżera
  • Przydzielanie dostępów i zarządzanie zasobami
  • Tworzenie konta reklamowego, dodanie metody płatności i fakturowanie

4. Obsługa Menedżera Reklam – jak działa Facebook Ads?

  • Reklamy z poziomu strony a z poziomu Menedżera Reklam
  • Jakie możliwości daje Menedżer Reklam?
  • Tworzenie reklam na Instagramie przez Facebook Ads
  • Wybór celu kampanii - co oznaczają poszczególne opcje?
  • Zestawy reklam i konfiguracja grup odbiorców
  • Tworzenie i edycja reklam z konta reklamowego
  • Zarządzanie kontami reklamowymi w Business Managerze

5. Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych

  • Promowanie postów: proste vs. zaawansowane podejście
  • Najważniejsze cele reklamowe - kiedy i który wybrać?
  • Kreacja reklamy - co wpływa na skuteczność?
  • Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii - jak je interpretować?
  • Remarketing z wykorzystaniem Piksela Facebooka - kiedy warto i jak go skonfigurować?

6. Najczęstsze błędy i jak ich unikać?

  • Kontrola budżetu i optymalizacja kosztów kampanii
  • Sprawdzanie ustawień grupy docelowej
  • Weryfikacja poprawności wyświetlania reklam
  • Jak analizować wyniki i wyciągać wnioski?


Trener Marketingu

Przemysław Kasiura

Ekspert i praktyk digital marketingu, specjalizujący się w performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu. Współtworzył strategie marketingowe i kampanie reklamowe dla marek takich jak Żubrówka, Citi Handlowy, Żabka Polska, Grupa Żywiec, PKN ORLEN, Santander Polska. Zarządzał kampaniami o wielomilionowych budżetach w różnych kanałach social media. Wykładowca studiów podyplomowych na UE w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z monetyzacji treści video i komunikacji w social mediach. Certyfikowany Ekspert Meta w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych. Bardzo lubiany i popularny trener, w Akademii Marketingu KFK prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe z zakresu marketingu (organicznego oraz obsługi kont reklamowych) w portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn.