Data rozpoczęcia:
19 SIERPNIA 2025
Czas trwania:
1 DZIEŃ
Godziny:
9:00-15:00
Lokalizacja:
Kraków
Cena:
1150 PLN netto +23% vat
Status szkolenia:
ZBIERANIE GRUPY • DOŁĄCZ
Hotel Farmona, ul. Jugowicka 10c, Kraków Zapewniamy materiały szkoleniowe, certyfikaty, przerwy kawowe i obiady w restauracji
Zamów dziś – fakturę opłacisz później. Zgłoś się najpóźniej 10 dni przed szkoleniem. Jeśli później - Zadzwoń: 22 1189002
Early bird: 5% - zgłoszenie min. 30 dni wcześniej Team: 2 osoby – 5%, 3+ osoby – 10% Rabaty łączą się – zyskaj nawet 15% zniżki!
Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realna wartość.
Zarezerwuj swoje miejsce jak najszybciej.
UWAGA: aby korzystać z narzędzi prezentowanych podczas szkolenia, nie musisz mieć wersji płatnych. Możesz korzystać z wersji darmowych, a po szkoleniu sam/a zdecydujesz czy warto zainwestować kilkadziesiąt złotych miesięcznie, aby dodać pełnej mocy do swojego marketingu.
Perplexity, Chat GPT, Gamma, MidJourney, Freepik, Leonardo, ElevenLabs, RunwayML, KlingAI, Hedra
Ekspert reklamy z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami. Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P. Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Autor książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa”. Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Posiada także certyfikat Google i Szkoły Głównej Handlowej, potwierdzający kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX, UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Realizował projekty dla: Generali, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, KFC, Bosch, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Fortress Investment, Loreal. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu kreatywnego wykorzystania grafiki w reklamie, copywritingu sprzedażowego i biznesowego oraz z zakresu AI w marketingu oraz AI w pracy zawodowej, które są przydatne dla każdego, kto chce rozwinąć swoje umiejętności cyfrowe i wykorzystywać nowe technologie w codziennej pracy.